Menu Zavřeno

Ako sa cítiť lepšie, šťastnejšie a zdravšie?

Ponúkame vám zopár jednoduchých tipov, ktoré môžete urobiť, aby ste sa cítili lepšie.

spáenk

1.Doprajte si dostatok spánku

Všetci vieme, že potrebujeme dostatok spánku, čo je asi 8 hodín. Niekedy sme takí zaneprázdnení, že je ťažké dosiahnuť správne množstvo spánku. Tu je niekoľko tipov, ako sa pripraviť na lepší nočný spánok. Ak chcete začať, skúste jednoducho pridať ďalšiu hodinu spánku v noci. Aj to môže mať veľký vplyv.

2.Prečítajte si knihy, ktoré vás inšpirujú

Niekedy padne vhod uniknúť z reality k dobrej knihe. Myseľ sa zbavuje toho, čo sa deje vo vašom vlastnom živote, a vôbec je dobré čítať! Často čítame len pre zábavu.

kafe

3.Obmedzte príjem cukru

Existuje veľa vedeckých dôkazov o tom, že príliš veľa cukru je pre vás zlé. Naberáte na váhe a negatívne ovplyvňujete imunitný systém. V skutočnosti sme to počuli už keď sme boli deti! Neprestávajte ale zrazu, len skúste odstrániť aspoň jedno sladké.

4.Cvičenie

Začnite sa hýbať. Robte niečo, čo vás baví, stačí aj len 30 minút chôdze. Štúdie ukazujú, že aj mierne úrovne cvičenia zlepšia vaše zdravie. Začnite s niečím malým a jednoduchým. Uvidíte, že sa hneď budete cítiť lepšie a budete zdravší.

5.Limit kofeínu

Dobre, ráno si musím dať šálku kávy a niekedy aj popoludní. Ak však pijete príliš veľa kofeínu, navrhujem, aby ste to trochu zmenili a obmedzili príjem kofeínu.

6.Vypnite elektronické zariadenia najmä v noci

Je lákavé zaspať pri televízii alebo čítať e-maily neskoro v noci, ale štúdie ukazujú, že to môže skutočne negatívne ovplyvniť kvalitu vášho spánku. Na konci dňa rozhodne nepotrebujeme aktivovať naše zmysly. Skúste si nastaviť budík hodinu pred spaním a úplne odpojte elektroniku.

kniha

7.Prestaňte sa porovnávať s ostatnými

Väčšina z nás sa chce spojiť s našimi priateľmi na sociálnych sieťach, pretože je to dobrý spôsob, ako s nimi udržať krok. Štúdie však ukazujú, že je tu aj niečo iné. Stránky ako Facebook a Twitter umožňujú ľuďom prezentovať najlepšie časti svojho života. Pri pohľade na veľa ľudí a ich šťastie, môže v skutočnosti spôsobiť, že sa človek cíti ešte horšie. Je to len ilúzia.